cum te simti cand beneficiezi de un masaj (continuare)

    Începeți intotdeauna cu un masaj suedez.

Este bine ca mai intai să va familiarizati cu masajul (și terapeutul), pornind cu un masaj suedez. Pe masura ce corpul incepe sa se obisnuiasca la atingere, și să se relaxeze, s-ar putea sa simtiti nevoia unei presiuni mai profunda și modalități diferite de masaj, cum ar fi masajul sportiv, masaj cu pietre fierbinți.

Al doilea factor care afectează modul în care se simte masajul este terapeutul. Fiecare terapeut masseur are propriul stil. Un masaj suedez poate fi un masaj lent, liniștitor cu presiune ușoară sau poate fi unul viguros sau un tratament mai rapid în mișcare, cu o presiune fermă. Din nou, puteți comunica cu meseorul pentru a regla presiunea, mai mult sau mai puțin. La masajul profund de tesut, unii terapeuți folosesc o presiune fermă pe tot parcursul masajului. Alții incalzesc mai intai țesutul și apoi aplică o presiune într-un mod lent și concentrat, axat pe eliberarea presiunii din mușchi.

Un factor important de care toti trebuie sa fie constienti este acela ca indiferent de terapeut si de tipul de masaj de care benficiati, masajul trebuie sa te faca sa te simti bine.

Chiar și un masaj profund asupra țesutului ar trebui să te faca sa te simti bine și să fie relaxant. În cazul în care in timpul masajului simtiti durere, probabil presiune aplicata este mai mare decat corpul vostru poate suporta. Ascultati-va corpul. Simțiți-vă liber pentru a va exprima preferința pentru presiune înainte și în timpul masajului. Cu excepția cazului în care sunt extrem de talentati la citirea unui corp, terapeutii nu vor știi dacă presiunea este prea mare daca nu ii spui.

Ce se întâmplă în timpul unui masaj

Prima atingere a maseorului trebuie să fie blânda, iar mâinile lor ar trebui să fie calde. Vor folosi ulei de masaj, astfel încât mâinile lor aluneca lin pe pielea goală.

Netezirea cu care se incepe masajul sau, effleurage-ul, au rolul de a incalzi tesutul muscular. Aceasta se poate face lent sau rapid, în funcție de terapeut. În general, într-un ritm mai lent este mai relaxant iar mai rapid este mai revigorant. Prin frământarea țesutului muscular sau petrissage-ul asa cum se numeste de fapt, începe să se lucreze țesutul un pic mai profund pentru a separa țesuturile, restabilirea circulației și de a elibera mușchii de presiune si a-I face mai maleabil. Framantarea in contra-timp se poate simti un pic inconfortabil sau bine, în funcție de cât de multă presiune folosește terapeutul și modul în care corpul reactioneaza la aceasta senzatie.



Tags: masaj | relaxare | domiciliu | anticelulitic | bucuresti

 

This template downloaded form free website templates